Bloggar igen!

Ja, nu kör vi igen!
Ny bloggadress men i övrigt rätt likt den gamla bloggen. Dock en skillnad som känns stor nu så här i uppstarten men som kanske egentligen inte gör nån skillnad för er. Denna gång bloggar jag för min egen skull.
Jag håller på att tappa formen, känner mig otränad och svag, och så vill jag inte känna mig. Så jag funderade på vad som skulle kunna få mig att hålla igång träningen igen. En träningskompis (förra våren hade jag ju Päran som givet sällskap på gymmet). Nu när vi lever i det riktiga livet igen är det är svårt att hitta nån som kan jämt när jag kan, så bloggen och ni läsare får bli min träningskompis.
Förra gången bloggade jag för att jag själv blivit så inspirerad av bloggar och därför ville ge tillbaka lite bloggpepp, men nu blir det alltså en egoblogg, här ska tränas!

Det firar vi med en grön drink med mandelmjölk. Hurra vad nyttigt, sunt och bra allt kommer att bli! #ja,jagboriStockholm 😉

2015/01/img_0210.jpg

Leave a Reply

