Just did it!

Ja, ja, ja!
Jag gjorde det! Jag gick på passet!
Bloggen funkar!

Det här är ju långt ifrån första gången som jag är fylld av ambitioner och förväntan, och varje gång lovar jag mig själv en massa saker. Jag ska ditten och datten (städa garderoben, sluta äta sånt som jag får ont i magen av, sortera papper, springa mer, springa mindre efter bussar, osv osv.)
Det är så himla lätt att bli besviken på allt jag inte gjort, för ärligt talat kan jag inte bli bättre på allt på en dag. Så idag tänker jag bara vara asnöjd med det jag planerat och faktiskt lyckats med:
1) Jag har tränat!
2) Jag har inte ätit choklad!

Grymt nöjd. Det firar vi med en vaniljshake!

2015/01/img_0211.jpg

2 thoughts on “Just did it!

  1. Bra där, kan meddela att jag 1) ätit choklad, 2) inte tränat. (Förutom en såndär hurtig barnvagns promenad då, men d räknas knappt)
    Skyller chokladen på min amningshjärna, jag glömde helt bort för en stund att det är en helt vanlig torsdag och att ett helt gäng chokladbitar inte lämpar sig då. Skärpning! Men som sagt, bra jobbat Ann! 🙂

Leave a Reply

