Träningsprogram Dag 1

Idag börjar mitt träningsprogram inför Women’s Health Half Marathon som går här i Sthlm den 25 april.

Jag hade en himla beslutsångest över vilket program jag skulle välja, har en förmåga att överskatta min fysiska form och sätta upp program som jag inte orkar följa mer än en vecka, sen börjar jag halka efter och tappar lusten.
Nu har jag i alla fall bestämt mig för att köra på programmet som siktar på att klara halvmaran på 1 timma och 50 minuter.
Än så länge känns programmet genomförbart för mig, Dag 1 rivstartar nämligen med en vilodag!

2015/01/img_0223-0.png

Leave a Reply

