Oh Darn.

Var det inte torsdag igår och därmed dags för löppass nr. 2: 8km?

Jo. Men jag har hosta. Sån där hosta där man tar ett djupt andetag och sen kommer flera hostar på rad. Som river och sliter i luftrören.
Om man nu ska ha hosta så tycker jag att detta är den bästa sorten. För det hörs ju att man är sjuk på riktigt. Jag fejkar ju inte bara för att slippa springa. 6 km var ju jättekul, verkligen, klart jag inte skulle hitta på en ursäkt för att slippa springa igen, 2 km längre dessutom.
Klart jag inte skulle.
Host.

2015/01/img_0257.png

Leave a Reply

