Aj!

Morgonprommis i morse. Nu för tiden är jag lite seg på att ta mig ut, räddningen är podcaster. Blir pepp på att ge mig ut när jag kommer på att jag har nåt bra att lyssna på. I morse lärde jag mig tex att de tre ställen som gör ondast att bli stucken av ett bi på är:
1) I näsborren
2) På överläppen
3) På penisroten (om man har en, annars gör det nog inte så ont.)

Mina veckomål har gått såhär (eller snarare: sådär):

Morgonpromenera 3 dagar. -Lyckades 2 dagar.
Köpa o börja följa ett träningsprogram för en löptävling i vår.</del> -Köpt! Men inte börjat följa pga hostan.
Godis äts bara på fridagen ( som nog blir på lördag). -Check! (Shit, jag klarade det verkligen!)

Varför göra det för svårt för sig, jag kör samma mål nästa vecka!
1) Morgonprommis x3
2) Följa träningsprogrammet (hostan måste ju ge sig snart..)
3) Godis endast på fridagen.

2015/01/img_0264.jpg
Morgon på Djurgården.

Leave a Reply

