Check!

Jag är helt vansinnigt trött, men känner ändå att ett litet blogginlägg vore bra! Att “Blogga” stod ju ändå med på min att-göra -lista idag. Där stod det iofs att jag skulle putsa mina skor också, det har jag inte gjort. Skoputsen har stått på listan i två veckor, jag känner att det är nära nu.. Imorrn kanske!

Har fortfarande träningsförbud. Det är oändligt tråkigt. Nästa vecka får jag börja promenera. #kul #träning
Så mina löften från i söndags är ju rätt körda, förutom att jag börjar få lite rutiner på mina matvanor igen och jag har lyckats dra ner på min fil-konsumtion som faktiskt uppgick i kopiösa mängder för bara nån vecka. Herregud, fil. Syrad mjölk! Tjock sur mjölk. Hur kan man bli beroende av det? Oklart.

Godnatt!

One thought on “Check!

Leave a Reply

