Rest day with Pintrest

Ännu en vilodag går mot sitt slut. Gött! Både att det varit vilodag , och att de dagarna snart är till ända.

Sandra, den här är till dig.

Upptäckte ikväll att Pintrest har mer än ikea-hacks (visserligen fantastiska hacks!). Man verkar kunna nå inspirationus maximus när det gäller träning också!

Bilderna nedan är till mig.

IMG_0285

IMG_0286

Helt ärligt, det är nyttigt för mig att se en stark och cool tjej som inte har rutor på magen. Jag brukar definiera min dagsform utifrån magens konturer. Det är helt fel, det förstår jag, men det har aldrig varit så uppenbart som när jag såg denna bilden!

Leave a Reply

