Meal prep!

Hej vänner!

Sorry, jag glömde anmäla att jag smet iväg på en veckas semester!
Nu är jag i alla fall tillbaka, ofattbart utvilad men fortfarande med en hosta som stundtals får lungorna att lossna från sina fästen.
Så av dagens planerade bodypump blev det inget.
Däremot har jag lyckats med nåt jag velat göra en massa gånger, jag har meal preppat!
Eller, jag har inte förberett hela veckans måltider som man har sett att ambitiöst fitnessfolk gör, jag är inte där än. Men jag har förberett veckans mellanmål! En bra start och jag är sjukt nöjd för det är ändå mellanmålen som brukar vara min svagaste punkt, plus att det blir så otroligt dyrt att köpa nyttigt mellanmål på pressbyrån när hungern kickar in.

IMG_0313-0

Sååå.. Nu kör vi en ny fantastiskt motiverad vecka! Nästa helg kommer kära vänner hit och då ska jag äta en Semmel-wrap och jag ska njuta av den som sjutton för jag ska se till att jag förtjänar den!

IMG_0315

Godnatt! Lovar att vara åter imorgon, ingen mer semester på ett tag nu! 🙂

Leave a Reply

