Diagnoskod Influensa.

Idag var jag på sjukan och fick en diagnos.
Jag har influensan!

Eller ja, jag var ju på sjukan (eftersom jag ex-jobbar där) och när jag stod vid kaffeautomaten och hängde (och hostade) gick en sekreterare förbi och sa: “-Usch då vilken hosta, jag har hört att man får sån långdragen hosta av årets influensa.”

Så. There you go, jag var på sjukhuset och där konstaterades att jag har flunsan.

Jag har också ett nytt mellanmålstips. Skiva ett äpple, släng på en matsked jordnötssmör och ät vid 14-tiden då dagen börjar kännas lång!

IMG_0327-0

Leave a Reply

