Grönt och rosa!

En himla bra helg är slut.

Imorrn börjar jag träna igen! Blir första passet sen mitten på januari. Phjue, det kommer att kännas jobbigt att “börja om”. Men man får vara snäll mot sig själv och inse att det är en del av livet med både toppar och djupa dalar. Och att man aldrig blir klar, så jag får bara fortsätta jobba. Jag mår ju bra och blir glad, snäll och trygg av att känna mig stark och frisk, så på’t igen bara. Phuje, ska komma ihåg det imorrn bittit!
Jag har nämligen lovat folk att jag ska morgonträna två mornar denna vecka, måndag och torsdag.

Kläderna är framlagda, våren börjar anas. Nu kör vi!

IMG_0357

IMG_0349

Återkommer med morgonträningsbevis i morgon!
Godnatt!

Leave a Reply

