Nytt försök

God morgon!

klocka crosstrainer

Jag gjorde ett nytt försök med morgonträningen i morse.

Lämnade lägenheten 06:04 och var tillbaka exakt en timma senare. Ytterligare en timma senare lämnade jag lägenheten igen, påväg till kontoret. Grymt nöjd med min morgon, brukar kunns såsa på i timmar. Not this day!

Så nu sitter jag här och hoppas att den oändliga tröttheten inte ska skölja över mig, än så länge känns det bra men det var vid 9:30 den attackerade senast, så vi får se.. Har laddat med kaffe och kesoröra som mellanmål.

Imorgon blir det morgonträning igen.

mellis

Återkommer senare med trötthetsrapport.. 🙂

/a

Leave a Reply

