Hälsorabatt..

Jag har haft vilodag idag.

Men igår sprang jag ju, i vad jag trodde skulle vara finväder. Duggregn var det.

Samma sträcka som i lördags, men det kändes mycket tyngre igår. En ganska enkel, och trolig, förklaring till det är att igår sprang jag direkt på morgonen, alltså på fastande mage. Eftersom jag visste orsaken var det lättare att acceptera trögheten. (Fast ja, det tog ju några kilometer innan jag listade ut det, och innan det var jag mindre nöjd!)

Meeen! Jag hade ju en kul ny grej med mig, så jag kämpade på! Ica’s Hälsorabatt-app! Som tack för mina 50 minuter i motvind och duggregn får jag nu 3,8% rabatt på Ica! Yay me! Jag är en duktig student, sliter för brödfödan minsann!





Godnatt! ❤

Leave a Reply

