Bryt ihop,

och kom igen!

Jag lyckades faktiskt rätt bra med det. Igår hade jag koll på läget igen. Och fick till ett riktigt bra rygg och biceps-pass! 



Om man tappar sin mobil i backen och får en spricka fortsätter man ju inte att  hoppa på den, de flesta av oss försöker ju att rädda kvar det som fortfarande är helt. Jag har börjat tänka så med kost och träning, och det funkar rätt bra, det är ju ändå lite klokt och logiskt!

Idag stod det på mitt träningsschema att jsg skulle springa 10km i lugnt tempo, ca 57-60 minuter. Och JA!!! Jag sprang 10km på 57 minuter! Men jäklar i min låda, det var inte “lugnt” en enda meter. 😁

Hade tänkt ta en selfie efteråt för jag var så grymt stolt, men när jag såg mig i spegeln fick jag en chock! Jag var djupt röd, som vin! Jag var själva definitionen av vinröd!

Så ni får en bild på träningsvåfflor istället. Det är ju våffeldag snart!



Nu ska jag sova, på ett tåg!

Ps. Tack Sandra för att du peppar till bloggning!

Leave a Reply

