Äppel-protte-kaka och ben!

idag åt jag en himla massa godis, men idag var det planerat. Jag lovade mig själv att jag fick unna mig vad som helst, bara jag lyckades bli klar med mitt data-insamlande till exjobbet. Och jag lyckades!! Lakrits och choklad och ett gigantiskt excel-dokument!

Firade med rump-och benpasset med Em! Hon säger att vi ska klara minst en pistol-squat ända ner t backen innan vi får sommarlov. Nu tar vi hjälp av TRX-banden, utan dem?! Omg! Ja, vi jobbar på’t!

Ikväll har jag bakat min ofattbart proteinrika och ofattbart goda äppelpaj! Päran tror inte att han tycker om den, men han vet inte att jag har tagit receptet till nya höjder.

 

   

Köp hem psylliumhusk, pofiber och ett äpple. (Jag räknar kallt (ha!) med att äggvita redan finns i din kyl..) Receptet släpps i helgen!

Godnatt!

Ps. (Kyl..Kallt.. Det var det som var ha! Haha!. Jag är fyndigast!) 

Ps 2. Jag är även tröttast. Mina ögon är så djupr insjunkna att de snart börjar trycka på min hjärna! (Eller så är det precis det som just hänt.. )

Godnatt!

Leave a Reply

