Nystart träning

jag har pga förkylning haft ett låååångt träningsuppehåll. Har inte varit på gymmet på över en månad, har blivit en sån som betalar för ett gymkort som aldrig utnyttjas. Men nu drar vi igång igen! Började igår, hade tänkt börja lugnt, men det blev lite väl lugnt! Anti-gravity Yoga.. 60 minuters lek i hängmatta. Stundvis väldigt roligt och hysteriskt konstigt, maxpulsen var ungefär i nivå med Gunde Svans vilopuls. Känns som ett sånt storstadsfenomen som man kommer att titta tillbaka på om några år och asgarva.

Idag blir det istället 45 minuter crossfitinspirerad cirkelträning, ska bli kul på riktigt! Jag vill svettas!

Här kommer bilder av asdålig kvalitet, men det kanske är lika bra att de är lite suddiga..


På bilden ovan ser ni min standardposition, jag ligger i min “kokong” och vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag kallar den för “Den döende larven”.

   Vi tränade iaf en hel del på att ha allt blod i huvudet och myrstickningar i fötterna.

Leave a Reply

