Slowmotion

Hallå!

Nu är jag tillbaka. Har varit iväg och min mobil har varit stendöd. Nu är jag tillbaka i den uppkopplade världen. Har iofs varit tillbaka ända sen jag vaknade i morse, men jag fick halvbra nyheter redan 07:45 så jag hamnade i nåt slags slow-mode. inte alls bra, jag hade ju massa på min att-göra-lista idag. Städa gästrummet och laga herrejösses mycket paleo-mat så att jag inte hamnar i den klassiska situationen: hjälp-det-finns-inget-paleo-att-äta, -jag-måste-äta-ÄGG-igen-och-igen-och-igen.

Men eftersom jag inte tagit tag i matlagandet så blev det ägg till lunch. 🙂

Nu efter sex timmars återhämtning från kl 07:45 är jag på gång, nu ska det rullas köttbullar!

Men först tänkte jag dela med mig med vad jag har hittat under mina apatiska timmar:

1) Det finns en paleo-blogg som heter Barbells and Baking. Jag känner mig liksom snuvad, JAG borde ju ha en blogg som heter Barbells and Baking!  Jag får inte riktigt till det när jag försöker imitera och hitta nåt eget.. Muskler och Macrooner. Skivstång och Stekspade. Pull-ups och pannkaka. Burpees och Bullar! Kommer ni på nåt bra så får ni hojta! (verkar för övrigt vara en rätt bra blogg)

2) Man kan göra smulpaj PALEO-style! Ha! Vad sa Skövde-tjejen nu då?! “-No excuses” säger jag! 😉 http://www.paleoskafferiet.se/smulpajsdeg/

Ok, nu ska jag laga mat, städa, träna, gå på möte, och till sist guida hit min syster..

Let’s go!

Leave a Reply

