Sleepless

Jag kan inte somna.

Alldeles för mycket energi i omloppsbanan. Ingen träning idag pga jag och min besökande syster var tvugna att göra stan. Det var vi faktiskt, jag ska på fem (5!) bröllop i sommar! Det kräver klänningar, som inte är svarta eller vita. Jag hittade flera, oh yay! Köpte en. En svart, oh nay!

Imorrn blir det 45min crosstraining på Sats och kanske lite armar. Ett benpass måste jag få till i veckan också, det är ett löfte!

Godnatt, sov gott! (Hoppas jag verkligen, för min egen skull iaf!)

Leave a Reply

