Byter vin mot kasein.

Jag tänker att jag ska fortsätta min paleo-utmaning i ytterligare 30 dagar. Men jag funderar seriöst på att tillåta proteinpulvret (och proteinbars som nödproviant). 

Saknar prottepulvret så rackarns mycket! Och jag har faktiskt lyckats bryta mitt sötningsmedelsätande! Rätt stolt faktiskt!

Jag kommer att fortsätta laga och äta all mat paleo. Fil och flingor är fortfarande uteslutet. Lightläsk och tuggummi lika så. Alkohol går också bort de kommande 30. Men jag tror banne mig att kaseinet får komma tillbaka!

Så får det bli.

Motiverad igen efter två svåra dagar! 

Let’s go!

Leave a Reply

