Vad?!

Okej ärligt.

Jag är lite less på paleo.

Jepp, nu är det sagt! Gaaah! 😁

Hur är det möjligt? Jag som var frälst! Jo, men det är jag fortfarande! Har inga klagomål på lunch och middagar. Men frukostarna är luriga. Och mellanmålen. Är van att äta mycket mer proteinrikt än jag gjort senaste månaden. Låter ju helknepigt, går inte stenålderskost ut på att man bara äter kött?! Jo, ja men inte riktigt. Det är rätt fett också. Och det är det superfeta jag tröttnat på. Avokado toppad med ägg och bacon är inte riktigt vad jag är sugen på en sommarmorgon.

Jag fortsätter med paleo men den kommande månaden kommer jag att tillåta sånt som min mage inte har ont av. Det är väl iofs precis det som är meningen att man ska göra efter 30 dagars strikt paleoande.

Så, bra nyheter för er, nu kanske jag börjar blogga om mer varierande saker!

/a

Leave a Reply

