Obalans.

yup, det är veckans ord.

Kost och träning. Hej och hå! Har ingen strategi för nån av delarna just nu. Bara ångest över kaoset. Men jag hoppas att nästa vecka blir en nystart och att jag blir balanserad igen! Finns hopp. Nytt jobb, samboliv, nygammal stad och nytt boende varje vecka. (Det sistanämnda kanske är mindre optimalt.)

Idag firade vi in sommarlovet med dödsgod glass. Var den paleo? Nix. Paleo är nu min ledstjärna men inte ett absolut krav. Jag har lärt mig en massa asgoda maträtter under den senaste månaden, så jag ångrar den inte. Tvärtom! Men nu vill jag kombinera mina nya vanor med det som var bra med mina gamla!

  
Ska för övrigt beställa kasein på måndag! 😄 Och sen blir det ordning på torpet igen! Fasen vad jag längtar!

/a

Leave a Reply

