“Det är nå’n som är tillbaka”

Hörrni, nu vänder det!!

Denna veckan har varit riktigt tung. Hosta och feber varje kväll har gjort att jag i stunder bara suttit och stirrat framför mig, för utmattad för att ta mig an något överhuvudtaget. Ingen träning och matvanor som en berg-o-dal-bana.
Bokade en läkartid till idag bara för att kolla att jag inte dragit på mig lunginflammation eller nåt sånt.
Men sent igår kväll kände jag det. En liten strimma energi och pepp kom smygande. Och nu är jag säker, jag är påväg tillbaka. Eländet har vänt! Nu känner jag igen mig själv. Sååå skönt! Nu kan 2015 börja på riktigt! Kommer att bli ett finfint år det här!

Och just ja, vad sa läkaren? Jo, vårdcentralen ringde och avbokade tiden, för doktorn hade blivit sjuk. Ironiskt. Men, jag är påväg att bli frisk så jag behövde ju ändå inte gå dit. Är det inte alltid så, att saker går över när man ska undersöka dem?!

Ikväll blir det mat o vin i gott sällskap!!
Tjohoo Thank God It’s Friday!

Trevlig helg!

(Ps. Den som kan sin Winnerbäck vet att rubriken syftar på en skön peppig låt med just den känslan!)

Leave a comment